مارولز اسپایدرمن یک بازی اکشن ماجراجویی است که به ماجراهای پیتر پارکر و مایلز مورالز می پردازد. این بازی از محبوبیت زیادی برخوردار است و شما را در نقش مرد عنکبوتی به دنیای اسرارآمیز و هیجان انگیز نبرد با انواع دشمنان و موجودات مختلف می فرستد. در ادامه به راهنمای ماموریت های بازی مرد عنکبوتی پرداخته ایم.
ماموریت های مارولز اسپایدرمن 1
1- مرحله Clearing the Way (پاک کردن راه)
به عنوان اولین ماموریت اصلی در داستان، این مرحله به طور خودکار با زدن گزینه « شروع یک بازی جدید » در محله چینی ها آغاز می شود. ماموریت عمدتاً شامل آموزش های کوتاهی در مورد نبرد است که پیتر پارکر در مسیر میدان تایمز و برج فیسک مجبور است، انجام دهد. پس از کات سین افتتاحیه، این فرصت به شما داده می شود که یاد بگیرید چگونه در خیابان های نیویورک به درستی تاب بخورید. دستورالعمل های روی صفحه را برای نحوه تاب خوردن دنبال کنید، که در نهایت شما را به میدان تایمز می رساند.
هنگامیکه به میدان تایمز رسیدید، چندین نفر از اراذل و اوباش فیسک در اطراف منطقه، منتظر هستند و سعی می کنند، شما را شکست دهند. همچنین فرصتی برای شما خواهد بود که یاد بگیرید، چگونه مبارزه کنید. زمانیکه آن ها شکست خوردند، به سمت مکان مشخص شده (برج Fisk) حرکت کنید تا ماموریت را به پایان برسانید.
2- مرحله The Main Event (رویداد اصلی)
این ماموریت در برج های فیسک انجام می شود. از آنجایی که نقشه شما در ابتدا قابل دسترسی نخواهد بود، پس فقط پس از تکمیل آن می توانید مکان را ببینید. چند نفر از نگهبانان فیسک در ساختمان هستند و به سمت پلیس تیراندازی می کنند. به سمت آنان تاب بخورید و با آن ها مبارزه کنید. پس از پاکسازی منطقه، به داخل چاهک آسانسور بروید و به دریچه بالایی برسید. پس از خروج از دریچه، چند تن از نگهبانان فیسک را می بینید، برای ادامه ماموریت آن ها را شکست دهید.
برای رسیدن به اتاق سرور، وارد دریچه دیگری شوید. پس از رسیدن به اتاق، منطقه را از نگهبانان پاک کنید و از حذف فایل ها از سرور جلوگیری کنید، سپس به سمت دفتر فیسک حرکت کنید. مراقب باشید، زیرا در آنجا به سمت شما شلیک می شود. بعد از شکست دشمنان، با فیسک مبارزه کنید و او را هم شکست دهید. البته سعی کنید با فیسک رو در رو نجنگید و ابتدا او را آسیب پذیر کنید، سپس اقدام به انجام یک حرکت ترکیبی روی او کنید.
3- مرحله My OTHER Other Job (شغل دیگر من)
این ماموریت در Octavius Industries، آزمایشگاهی که پیتر در آن کار می کند و در گرینویچ واقع شده، اتفاق می افتد. نقشه برای اسپایدرمن هنوز باز نشده، بنابراین فقط نشانگر ماموریت را دنبال کنید تا به منطقه برسید. به سمت نشانگر روی نقشه خود بچرخید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید، تا نحوه پرش نقطه ای را بیاموزید. در اینجا شما با پازل های Circuit Project آشنا خواهید شد. پس از تکمیل پروژه های مدار، به نشانگر بعدی بروید تا روی یک طیف نگار کار کنید. هنگامیکه پازل ها را کامل کردید، برای تکمیل ماموریت از آزمایشگاه خارج شوید.
4- مرحله Keeping the Peace (حفظ کردن صلح)
برای انجام این مرحله باید به پشت بام اداره پلیس در محله چینی ها بروید. پس از صحبت با یوری واتانابه، شما وظیفه خواهید داشت که برج رادیویی روی پشت بام را باز کنید. برای انجام این کار، باید طول موج ها را با استفاده از چوب سمت چپ برای تغییر عرض و چوب سمت راست برای تغییر ارتفاع مطابقت دهید.
هنگامیکه برج رادیویی از هم گسیخته شد، ژتون های جرمی را بدست آورید که به سمت باز کردن Suits و Suit Mods می رود. سپس به برج رادیویی دوم برسید و همین روند را انجام دهید. به سمت سیگنال RFID که در نزدیکی برج رادیویی ظاهر می شود، حرکت کنید. در اینجا یک کوله پشتی پیدا خواهید کرد که قفل مجموعه کوله پشتی را باز می کند. سپس به شما در مورد یک سرقت هشدار داده می شود. برای همین به فروشگاه بروید و اراذل و اوباش آن منطقه را شکست دهید. سپس به سمت آخرین برج رادیویی حرکت کنید و آن را از هم جدا کنید.
5- مرحله Something Old, Something New (چیزی قدیمی، چیزی جدید)
این ماموریت در آزمایشگاه صنایع اکتاویوس در گرینویچ واقع شده است. به سمت Octavius Industries حرکت کنید و برای تعویض کت و شلوار وارد دفتر شوید. در اینجا یک کات سین شروع خواهد شد. پس از بررسی ایمیل خود، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا قفل لباس جدید، Advanced Suit را برای مرد عنکبوتی باز کنید.
6- مرحله Fisk Hideout (مخفیگاه فیسک)
این مرحله در بالای یک محل ساخت و ساز در شرق گرینویچ واقع شده است. پس از رسیدن به محل Fisk Hideout، دستورالعمل های روی صفحه را برای ساخت ابزار Impact Web دنبال کنید. شما باید با شش موج از دشمنان مبارزه کنید. روی دشمنان با اسلحه، تمرکز کنید تا نبرد آسان تر شود. از قدرت کت و شلوار Battle Focus برای کمک به تکمیل هدف جانبی انجام 10 فینیشر استفاده کنید.
7- مرحله Landmarking (نشانه گذاری)
در این مرحله باید به ساختمان امپایر استیت در میدتاون، نزدیک یک اداره پلیس بروید. به سمت ساختمان امپایر استیت حرکت کنید. در طول مسیر از کنار چندین برج رادیویی عبور خواهید کرد. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا از آن عکس بگیرید. این کار، قفل نشانه ها را روی نقشه باز می کند.
8- مرحله For She’s a Jolly Good Fellow (برای اینکه او یک همکار خوب است)
این ماموریت در منطقه F.E.A.S.T انجام می شود، مرکزی در محله چینی ها. شما باید به عرشه پشت بام بروید و لباس های اسپایدرمن را با لباس های غیر رسمی عوض کنید. پس از رسیدن به F.E.A.S.T، به آشپزخانه بروید تا با آقای لی ملاقات کنید. صحنه از جایی شروع می شود که پیتر با عمه می صحبت می کند. پس از پایان کات سین، کافی است از ساختمان خارج شوید تا داستان اصلی را ادامه دهید.
9- مرحله Don’t Touch the Art (به هنر دست نزنید)
این مرحله در یک خانه حراج در Upper West Side، نزدیک پارک مرکزی رخ می دهد. با استفاده از دریچه ای روی پشت بام، وارد خانه حراج شوید. همانطور که در اتاق ها حرکت می کنید، با استفاده از Stealth Takedowns دشمنان را بدون هشدار دادن از بین ببرید. پس از شکست همه آن ها، یک دوربین را بررسی کنید تا صحنه ای را ایجاد کند که در آن با MJ ملاقات می کنید. به عنوان MJ، متصدی را دنبال کنید تا قطعات مختلف را به شما نشان دهد.
پس از چند عکس، MJ متوجه مجسمه ای می شود که در یک دفتر پنهان شده است. از آن عکس بگیرید و پس از اینکه از شما خواسته شد، برای شروع یک کات سین آن را ترک کنید. سپس به پشت قسمت بار بروید، تا وارد دفتر شوید. پس از داخل شدن، به تصاویر و جزوه ها نگاه کنید تا از جهت اصلی مجسمه مطلع شوید. هنگامیکه جهت گیری ثابت شد، با سلاح ها به سمت میز بروید و یکی را از سمت راست انتخاب کنید. آن را در دست چپ مجسمه قرار دهید تا ظاهر آن کامل شود. با این کار یک کشو حاوی چندین فایل باز می شود.
حالا به عنوان مرد عنکبوتی به بازی برگردید. پس از پاکسازی اتاق اول، از قایق ها پایین بیایید و به منطقه بعدی بروید. شما باید به استفاده از مخفی کاری ادامه دهید تا گروگان ها کشته نشوند. پس از یک کات سین، دشمنان بیشتری ظاهر می شوند، اما دیگر نیازی به استفاده از مخفی کاری نخواهید داشت. با استفاده از تمام ابزارهایی که در اختیار دارید آن ها را شکست دهید.
10- مرحله A Shocking Comeback (یک بازگشت تکان دهنده)
این ماموریت از وسط یک تقاطع در محله چینی ها شروع می شود. در شهر بچرخید تا شوکر را تعقیب کنید. مطمئن شوید که او را از دست نمی دهید، زیرا ممکن است منجر به شکست در ماموریت شود. هنگامیکه حس عنکبوتی شما ظاهر می شود، با فشار دادن Dodge از موشک هایی که به سمت شما می آیند فرار کنید. این ها با خطوط سفید درخشانی که در اطراف سر شما نمایان می شود، نشان داده می شود. اگر ضربه ای به شما وارد شود، از بین می روید و سرعت شما کاهش پیدا می کند. هنگامیکه به شوکر نزدیک شدید، Web Strike را فشار دهید تا او را به زمین بیاندازید.
11- مرحله The Mask (ماسک)
این مرحله در F.E.A.S.T واقع شده است، مرکزی در محله چینی ها. بلافاصله پس از ورود به F.E.A.S.T با استفاده از پله های سمت چپ خود به طبقه دوم بروید. دفتر آقای لی درست روبروی شما خواهد بود. پس از صحبت با آقای لی، برای تکمیل ماموریت اسپایدرمن از ساختمان خارج شوید.
12- مرحله Day to Remember (روزی برای به یاد داشتن)
برای این ماموریت باید به صنایع Octavius، در غرب گرینویچ بروید. خود را به سمت صنایع Octavius حرکت دهید و وارد آزمایشگاه شوید. در اینجا یک کات سین پخش می شود و ماموریت تکمیل می شود.
13- مرحله Harry’s Passion Project (پروژه شور هری)
این مرحله از بازی در پشت بام یک ساختمان، در نزدیکی اداره پلیس آشپزخانه جهنم واقع شده است. برای تکمیل ماموریت باید وارد ایستگاه تحقیقاتی شوید. راه خود را به سمت ایستگاه تحقیقاتی هری نزدیک کنید. آن را وارد کنید تا همه آن ها را روی نقشه خود علامت گذاری کنید. برای اتمام ماموریت نیازی به انجام فعالیتی ندارید.
14- مرحله Financial Shock (شوک مالی)
این ماموریت در داخل بانکی در Midtown اتفاق می افتد. پس از ورود به بانک، با The Shocker مواجه خواهید شد. هنگامیکه او در حال بهبودی است یا حواسش پرت می شود، او را با پرتاب آوار و اشیاء به سمت او شکست دهید. برای مرحله آخر مبارزه، لوستر بانک را پایین بیاورید و بگذارید روی او بیفتد. سپس مقداری با او مبارزه کرده و خسته اش کنید تا در نهایت شکست بخورد.
خرید بازی Marvels Spider-Man 2
15- مرحله Wheels within Wheels (چرخ ها در چرخ ها)
وقتی به انبار در ضلع غربی آشپزخانه جهنم رفتید، منطقه خارج از انبار، توسط افراد فیسک محافظت شده است. برای ورود باید آن ها را از بین ببرید. سپس به پشت بام انبار رفته و از طریق دریچه وارد آن شوید. اجازه دهید جفرسون دیویس با ساخت شبکه الکتریک وارد شود. سپس به جعبه اتصالی که دروازه را باز می کند، شلیک کنید. برای یافتن جعبه اتصال روی دیوار به سطح دوم بروید و با الکتریک وب به آن شلیک کنید. حالا به سطح دوم در سمت مقابل انبار بروید و ظرف پنهان را اینجا پیدا کنید.
با Electric Web به جعبه اتصال شلیک کنید تا یک تونل مخفی باز شود. با خزیدن روی دیوار از تونل عبور کنید. با دشمنان مبارزه کنید تا از فرار آن ها جلوگیری شود. در شهر بچرخید تا کامیون را با سلاح تعقیب کنید. سوار کامیون شوید و دشمنان را بیرون بیاندازید. هنگام تلاش برای بیرون بردن راننده، کامیون با یک تانکر نفت تصادف می کند. حالا QTE های بعدی را تکمیل کنید.
16- مرحله Home Sweet Home (خانه شیرین خانه)
این ماموریت از آپارتمان پیتر در محله چینی ها شروع می شود. نشانگر هدف را دنبال کنید تا کامیون کمپرسی را که وسایل شما را برده است ردیابی کنید. این شما را به گاراژ Empire Sanitation هدایت می کند. رو به گاراژ، به سمت راست ساختمان بروید و از طریق دریچه وارد آن شوید. کامیون کمپرسی داخل را برای تجهیزات خود بررسی کنید. سپس از ساختمان خارج شده و به سمت نشانگر هدف جدید بروید. پس از رسیدن، دو کامیون نزدیک به یکدیگر وجود دارد که باید آن ها را بررسی کنید. اولی درست مقابل لئو و کامیون دوم نزدیک کامیون اول خواهد بود.
به نشانگر هدف بعدی بروید. وقتی رسیدید متوجه می شوید که چند اراذل و اوباش کارگری را کتک می زنند. او را نجات دهید و انبوه زباله ها را پاک کنید تا وسایل خود را پیدا کنید. یک بمب وب بسازید، سپس از آن برای مبارزه با اراذل بیشتری که وارد می شوند، استفاده کنید. به سمت محل MJ حرکت کنید تا ببینید آیا می توانید در آنجا بمانید یا خیر.
17- مرحله Stakeout (سهمیه)
این ماموریت در پشت بام ساختمانی در مرکز گرینویچ واقع شده است. با استفاده از دوربینی که از Black Cat باقیمانده است، روی پشت بام ساختمان روبروی خود زوم کنید. یک درب را خواهید دید که کمی باز است و یک گربه از آن به بیرون نگاه می کند. از آن عکس بگیرید. تکمیل این ماموریت اسپایدرمن قفل مکان های Stakeout را در نقشه شما باز می کند.
18- مرحله Couch Surfing (کاناپه گشت و گذار)
این مرحله در F.E.A.S.T، در محله چینی ها واقع شده است که شما می توانید به سرعت به اینجا سفر کنید. با ورود به F.E.A.S.T با استفاده از پله های سمت چپ خود به طبقه دوم بروید. دفتر خاله می نزدیک است. می توانید قبل از خواب به اطراف دفتر نگاه کنید. کمی روی مبل دراز بکشید. هنگامیکه شما از خواب بیدار می شوید، یک کات سین شروع می شود. برای تکمیل ماموریت باید از F.E.A.S.T. خارج شوید.
19- مرحله Straw, Meet Camel (نی، شتر را ملاقات کنید)
در این مرحله باید نشانگرهای هدف را دنبال کنید. در طول مسیر، دشمنانی را که در حال گشت زنی در منطقه هستند، از بین ببرید. برای این کار می توانید از پرتوهای ساخت و ساز برای انجام حرکت های Stealth Takedowns در Demons استفاده کنید. همچنین با افرادی که قصد کشتن نگهبان فیسک را دارند، مبارزه کنید.
حالا چندین نشانگر هدف ظاهر می شوند. به سمت آن ها بروید و آن منطقه را پاکسازی کنید. شما می توانید برای تسریع عملیات پاکسازی، از توانایی های AoE مانند Web Blossom برای هر ناحیه استفاده کنید. سپس به سمت Demon Brute شلیک کنید تا سرعت او را کاهش دهید و او را در برابر حملات آسیب پذیر کنید. پس از ضرب و شتم او و نگهبانان باقیمانده، به بالای محل ساخت و ساز بروید.
پس از رسیدن به پشت بام، هلیکوپتر سعی می کند فرار کند که باعث آسیب شدید می شود. برای جلوگیری از سقوط جرثقیل به زمین، یک سری QTE را دنبال کنید. در شهر بچرخید و هلیکوپتر را تعقیب کنید. مطمئن شوید که از شلیک های موشک مصون می مانید. پس از فرود در داخل ساختمان، از میان آوارهای در حال سقوط، بپرید تا به هلیکوپتر برسید.
20- مرحله And the Award Goes to (و جایزه میرسه به)
این ماموریت در تالار شهر، در منطقه مالی واقع شده است. پس از بیدار شدن از خواب، به سمت چپ بروید تا وارد فروشگاهی شوید که نمای بیرونی آن آسیب دیده است. از طریق فروشگاه به مسیر خود ادامه دهید. هنگامیکه به انتهای فروشگاه رسیدید، در سمت راست خود یک بازشو خواهید دید. در اینجا مادر مایلز که زیر آوار گیر کرده است را پیدا می کنید.
دستورات دکمه را دنبال کنید تا مادر مایلز را از زیر آوار بیرون بیاورید. از سازه افتاده در آنجا بالا بروید تا از آوارهایی که راه شما را مسدود کرده اند، عبور کنید. پس از رسیدن دشمنان، از سازه پایین بیایید و پشت سرپوش قرار بگیرید. سوار ماشین واژگون شده در سمت راست خود شوید و به طرف دیگر بروید. پس از طی کردن موانع مسیر، از آخرین پله ها بالا بروید تا به نشانگر هدف نهایی برسید.
21- مرحله Dual Purpose (دو منظوره)
این ماموریت از یک مرکز بازیافت در آشپزخانه جهنمی شروع می شود. از نقطه شروع خود، می توانید با خیال راحت Web Strike Takedown یا Perch Takedown را روی نگهبانی که نزدیک به شما است، پیاده کنید. اهداف بعدی شما دو نگهبان خواهند بود که با یک کامیون دست و پنجه نرم می کنند. شما می توانید به راحتی هر دو آن ها را از بین ببرید.
پس از بررسی دروازه، از AR برای یافتن جعبه های اتصال نزدیک استفاده کنید. اولین مورد به عنوان یک هدف مشخص می شود. جعبه دوم روبروی جعبه اول، زیر یک تیر چراغ قرار خواهد داشت و سومی نزدیک کامیونی است که دو نگهبان در کنار آن بودند. آخرین مورد بر روی دیواری در سراسر جعبه سوم خواهد بود، که در پشت چند جعبه پنهان شده است. نشانگرهای هدف را تا دریچه ای دنبال کنید که به شما اجازه می دهد داخل شوید. اتاق ها را برای سرنخ بررسی کنید. هنگامیکه آنجا را به خوبی گشتید، باید به مرکز دیگری بروید، پس از ساختمان خارج شوید.
حالا نشانگر هدف بعدی را دنبال کنید. پس از باز کردن قفل ابزار Trip Wire، از آن برای از بین بردن سریع دو محافظ اطراف استفاده کنید. سپس از نقطه شروع خود، به پشت بام ساختمانی نزدیک بروید. از اینجا می توانید Web Strike Takedowns را روی دشمنان انجام دهید. با پایین کشیدن تک تیراندازها، می توانید با خیال راحت هر نگهبان دیگری را شکست دهید. درهای ورودی را بیرون بکشید تا وارد ساختمان شوید. سرنخ های داخل اتاق را بررسی کنید. با این کار Demon Warehouse Bases باز می شود. پس از خروج شما از ساختمان، دشمنان بیشتری وارد خواهند شد. آن ها را شکست دهید تا ماموریت کامل شود.
22- مرحله Hidden Agenda (دستور کار پنهان)
این ماموریت در F.E.A.S.T. در محله چینی ها اتفاق می افتد که می توانید به سرعت به اینجا سفر کنید. به طبقه دوم F.E.A.S.T بروید. با دفتر قفل شده آقای لی مواجه خواهید شد، بنابراین باید از دریچه ای در نزدیکی به داخل بخزید. در حین خزیدن از طریق دریچه، سیم های برق راه شما را مسدود کرده است. باید Web Electric را در جعبه اتصال آتش بزنید تا آن ها را از راه بردارید.
بعد از اینکه به دفتر آقای لی رفتید، کشو میز او را باز کنید تا یک دفترچه یادداشت بردارید. این شامل یک کلید مورد نیاز برای باز کردن قفل یک پازل مخفی است. شما باید با تشکیل یک یین و یانگ پازل را حل کنید. این به شما امکان دسترسی به یک اتاق مخفی را می دهد. وارد اتاق مخفی شوید و به دنبال سرنخ هایی باشید که به نقشه های آقای لی اشاره می کند. پس از راه اندازی یک تله، باید Electric Web را در دو جعبه اتصال فعال کنید تا آن را خاموش کنید. اولین مورد روی دیوار سمت چپ شما خواهد بود. دومی را هم روی دیوار مقابل، در گوشه ای خواهید دید. پس از غیرفعال کردن تله، از آنجا خارج شوید.
23- مرحله A Fresh Start (یک شروع تازه)
این ماموریت در صنایع اکتاویوس، در گرینویچ واقع شده است. شما باید به سمت میزی که از جعبه های باز شده پر شده است بروید تا ببینید دکتر اکتاویوس چه آورده است. سپس به نشانگر هدف بروید و مشاهده کنید که دکتر اکتاویوس سعی می کند فناوری جدیدی را که ساخته است، نشان دهد. در اینجا معمای پروژه مدار را حل کنید و سپس برای تکمیل ماموریت، آزمایشگاه را ترک کنید.
24- مرحله Dinner Date (قرار شام)
این ماموریت از آپارتمان MJ در جنوب گرینویچ شروع می شود. از نقطه شروع، جعبه ابزار را در چند جهت فشار دهید تا حواس محافظ پرت شود، سپس مسیر مقابل را انتخاب کنید. حالا نشانگرهای هدف را از طریق گاراژ دنبال کنید. راه خود را از میان پشته های جعبه باز کنید. پس از عبور از آن ها، متوجه یک ژنراتور در سمت راست خود خواهید شد، صبر کنید تا نگهبان دور شود و مستقیم به سمت آن بروید. با خاموش کردن ژنراتور حواس محافظ روی سطح شیب دار جلوی خود را منحرف کرده و به سمت چپ پوشش بروید.
از پوششی به پوشش دیگر حرکت کنید تا زمانیکه به چندین بشکه برسید که در بالای آن ها قاب ها قرار دارند و لوازم را بررسی کنید. از بشکه ها، با جعبه ابزار به مجموعه دیگری از پوشش بروید. سمت چپ را بگیرید و فشار دهید. این کار باعث پرت شدن حواس نگهبان می شود و راه شما به اتاق اداری باز می شود. وقتی وارد دفتر می شوید برای تکمیل ماموریت، از چند طرح اولیه عکس بگیرید و جدول را برای شواهد بررسی کنید و چند فرستنده بردارید.
25- مرحله Up the Water Spout (دهانه آب را بالا ببرید)
این ماموریت در ساختمانی در جنوب غربی میدتاون واقع شده است. وقتی به آنجا می رسید، باید با محافظان مبارزه کنید. نشانگرهای هدف را تا گاراژ پارکینگ دنبال کنید. از چاه آسانسور بالا بروید تا به سطح طبقه Standish برسید. شما باید هر دشمنی را که سعی در متوقف کردن شما دارد و از سقوط آوار در طول مسیر محافظت می کنند، از بین ببرید.
هنگامیکه به سطح Standish افتادید، دو نفر در نزدیکی آسانسور خواهند بود. بر روی هر دوی آن ها تکنیک Stealth Takedown را انجام دهید. پس از شکست دادن اولین مجموعه محافظان، نیروهای کمکی می رسند. در حالیکه سعی می کنید استندیش را نجات دهید، دشمنان بیشتری سعی می کنند شما را متوقف کنند. همه آن ها را شکست دهید. سپس مجموعه ای از QTE ها را دنبال کنید تا Standish را از سقوط در ساختمان در حال سوختن نجات دهید.
26- مرحله What’s in the Box (در جعبه چیست)
هنگامیکه به نشانگر هدف رسیدید به کادر نزدیک شوید. با تکمیل این ماموریت، چالش های Taskmaster در سراسر نقشه برای اسپایدرمن باز می شود. برای باز کردن قفل نشانه ها برای ارتقاء بیشتر، موارد پیش رو خود را تکمیل کنید.
27- مرحله Back to School (بازگشت به مدرسه)
برای انجام این ماموریت باید به مدرسه ای که در گرینویچ وجود دارد، بروید. نشانگرهای هدف را دنبال کنید تا به خانه آینه در سمت چپ محوطه مدرسه برسید. در اینجا باید راهی برای رسیدن به دکتر دلانی پیدا کنید، برای همین خود را به پیست رقص برسانید. در اینجا شخصی در لباس کرگدن سعی می کند جلوی شما را بگیرد، او را از سر راه بردارید. وارد ساختمانی شوید که دکتر دلانی در آنجا است.
سعی کنید برق اتاق را قطع کنید و همانطور که از دریچه ها عبور می کنید، دشمنان را در زیر دریچه خواهید دید. بر روی آن ها تکنیک Stealth Takedown انجام دهید. از طریق پنجره اتاق را ترک کنید و از روی دیوار کناری بخزید تا به دکتر دلانی برسید. پس از کشته شدن دکتر دلانی، باید با چند نفر مبارزه کنید و از اتاق خارج شوید. از ساختمان خارج شده و به محوطه مدرسه برگردید. همه غیر نظامیان منطقه را که توسط آقای لی تحت کنترل ذهنی هستند، به کنترل خود درآورید.
28- مرحله Spider-Hack (هک عنکبوتی)
این ماموریت در برج Oscorp در Midtown واقع شده است. کنار برج Oscorp خزیده و یک ماژول امنیتی را هک کنید. سیم ها را دنبال کنید و به خزیدن در ساختمان ادامه دهید تا به ماژول امنیتی دوم برسید. مطمئن شوید که توسط مناظر لیزری نگهبانان شناسایی نمی شوید. مشابه مورد اول، دستور دکمه را دنبال کنید تا یک ماژول امنیتی دیگر را هک کنید. شما باید دوباره سیم ها را دنبال کنید، اما مانع اضافی پهپادها با نورافکن خواهید بود. از دیده شدن توسط آن ها بپرهیزید.
همین فرآیند را برای سومین ماژول امنیتی انجام دهید. سیم های بیشتری را تا آخرین ماژول امنیتی دنبال کنید. در اینجا یک هلیکوپتر نیز گشت زنی را آغاز خواهد کرد. روی پشت بام فرود بیایید و از طریق دریچه وارد ساختمان شوید. از آن به داخل بخزید تا به دفتر آزبورن برسید.
29- مرحله Uninvited (دعوت نشده)
این ماموریت در یک پاسگاه سیبل در پارک مرکزی واقع شده است. شما باید حواس نگهبان درب ورودی را پرت کنید و وارد پاسگاه شوید. مسیر را ادامه دهید تا پشت چند بشکه قرار بگیرید و نگهبانان را فریب داده و از پله ها بالا بروید. در اینجا از یک مانیتور عکس بگیرید و نشانگرهای هدف را تا یک منطقه جدید دنبال کنید. در منطقه بعدی، حواس نگهبان را پرت کنید و مسیر مستقیمی برای دنبال کردن نشانگر هدف داشته باشید.
برای رسیدن به نشانگر بعدی، پشت یک کامیون قرار بگیرید و با حرکت در کنار کامیون از آن به عنوان پوشش استفاده کنید. بعد از آن، از یک سری پله بالا بروید. حواس نگهبانی که راه شما را به سمت پله ها می بندد، پرت کنید و از مانیتور دوم عکس بگیرید. به حرکت خود ادامه دهید و به سمت راست، پشت یک سازه بچسبید تا زمانیکه نزدیک به نشانگر هدف نهایی خود شوید. از کنار نگهبان عبور کرده و وارد چادر شوید تا ماموریت را کامل کنید.
30- مرحله Strong Connections (ارتباطات قوی)
این ماموریت در صنایع Octavius در گرینویچ واقع شده است. شما پس از صحبت با دکتر اکتاویوس، با حل سه پازل Circuit Project به او کمک می کنید. پس از تماشای آزمایش دکتر اکتاویوس، وارد مطب او شوید تا برخی از مواد را بررسی کنید. همچنین می توانید به اطراف آزمایشگاه نگاهی بیاندازید تا موارد جدید را ببینید. برای تکمیل ماموریت باید از آزمایشگاه خارج شوید.
31- مرحله First Day (اولین روز)
این ماموریت در کوچه ای نزدیک F.E.A.S.T در محله چینی ها رخ می دهد. به عنوان مایلز، نشانگر هدف را در خیابان دنبال کنید و وارد بازار شوید. آن را ادامه دهید تا زمانیکه به یک ایست بازرسی برسید. پهپاد نزدیک را هک کنید، تا آزادانه از سد عبور کنید. با هک کردن مانیتور نیز، حواس محافظ را پرت کرده و از کنار او هم عبور کنید.
پس از ورود به منطقه بعدی، می توانید از بین دو مسیر یکی را انتخاب کنید. اولی شامل رفتن به زیر دروازه است در حالیکه دومی شما را مجبور می کند از چند داربست بالا بروید. هر دو مسیر نیاز به هک دارند. با هک کردن کامیون پشت سر، از آخرین نگهبان عبور کنید و در حالیکه حواسش پرت است، از روی دیوار بپرید. از این به بعد دیگر هیچ نگهبانی راه شما را مسدود نخواهد کرد، بنابراین می توانید آزادانه وارد F.E.A.S.T شوید. پس از یک کات سین، دوباره در نقش پیتر بازی خواهید کرد. برای تکمیل ماموریت مرد عنکبوتی هم باید از F.E.A.S.T. خارج شوید.
32- مرحله Collision Course (دوره برخورد)
این ماموریت خارج از ساختمانی در گوشه جنوب شرقی گرینویچ آغاز می شود. ابتدا باید کامیون را در اطراف شهر تعقیب کنید و آنقدر نزدیک آن بچرخید که بتوانید به آن زیپ بزنید. با دشمنان بالای کامیون مبارزه کنید و پس از پاکسازی، دو ماشین از پشت کامیون شروع به تعقیب می کنند. باید برای متوقف کردن آن ها، زیپ کنید. سپس به کامیون برگردید و با دشمنان دیگر مبارزه کنید.
دستورات QTE را دنبال کنید تا بتوانید در صندلی های جلوی کامیون بنشینید. پس از بیدار شدن اسپایدرمن از خواب، باید مستر نگاتیو را دنبال کنید و ماسک شناور را بکشید و آن را به سمت او پرتاب کنید. مستر نگاتیو دشمنان را برای مبارزه با شما احضار می کند. شما باید همه آنان را از بین ببرید. در طول یک نبرد کوتاه در برابر مستر نگاتیو، دستورات QTE را دنبال کنید. او از دور خارج می شود و یک ماسک غول پیکر را احضار می کند. زباله های شعله ور را به سمت آن پرتاب کنید تا از بین برود. بعد از منفجر شدنش از خواب بیدار می شوید.
33- مرحله The One That Got Away (کسی که فرار کرد)
این ماموریت از زیر یک پل هوایی، در نزدیکی یک ماشین در آشپزخانه جنوب جهنم آغاز می شود. در اینجا شما باید بتوانید تبلت را پیدا کنید. به اطراف منطقه نگاه کنید و وقتی مرد عنکبوتی در موقعیت قرار گرفت، درخواست حواس پرتی کنید تا بتوانید به تبلت برسید. برای دریافت تبلت باید از کنار غیر نظامیان عبور کنید. پس از رهایی از شر دشمنان، از پله های نزدیک بالا بروید و بگذارید مرد عنکبوتی آن ها را زمین گیر کند.
هنگامیکه لی و دیگر افراد وارد شدند، درخواست حواس پرتی کنید تا مسیری باز به سمت بمب به شما بدهد. در اینجا تلاش کنید تا بمب خنثی شود. زمانیکه گروگان ها ایمن شدند، تمام نیروهای کمکی که می رسند را شکست دهید و نشانگرهای هدف به داخل قطار را دنبال کنید. در اینجا باید مبارزه کرده و مستر نگاتیو را شکست دهید.
34- مرحله Breakthrough (پیشرفت)
این مرحله در صنایع اکتاویوس، در گرینویچ واقع شده است. پس از یک کات سین، باید رابط را با حل سه پازل Circuit Project درست کنید. این یک کات سین نهایی را آغاز می کند و ماموریت را کامل می کند.
35- مرحله Reflection (انعکاس)
این ماموریت در F.E.A.S.T، در محله چینی ها واقع شده است. این مرحله بعد از یک صحنه کوتاه که در آن با عمه می صحبت می کنید، آغاز می شود. پس از یک گزارش خبری که نشان می دهد یک کامیون مورد حمله قرار گرفته، پیتر آنجا را ترک خواهد کرد و سپس این ماموریت تکمیل می شود.
36- مرحله Out of the Frying Pan (خارج از ماهیتابه)
این ماموریت در گوشه جنوب شرقی، نزدیک یک پل آغاز می شود. چندین زندانی شروع به اتهام زدن به شما خواهند کرد که باید همه آن ها را از بین ببرید. راه خود را از حیاط زندان طی کنید و هر زندانی را که در طول راه می بینید، زمین گیر کنید. نشانگر هدف را دنبال کنید و در را با تارهای خود باز کنید. حالا به وسیله نقلیه ای که توسط زندانیان محاصره شده است، زیپ کنید و نگهبان را نجات دهید. به مبارزه با دیگر زندانیان در منطقه ادامه دهید. همینطور برای جلوگیری از فرار هلیکوپتر، دکمه فرمان را دنبال کنید.
هنگامیکه در Raft هستید، با تمام زندانیانی که به شما حمله می کنند باید مبارزه کنید. در طرفین محوطه بچرخید تا Electro را در اطراف منطقه تعقیب کنید. روی دیوارها بدوید تا به الکترو برسید. پس از رسیدن به قله، یک کات سین شروع می شود و مرحله به پایان می رسد.
37- مرحله Into the Fire (به سمت آتش)
این ماموریت از بالای ساختمان امپایر استیت در میدتاون شروع می شود. به شما دو حوزه داده می شود تا به آنجا بروید. در حالیکه می توانید یکی را انتخاب کنید، ولی ناحیه Upper East Side نزدیکتر است. پس از رسیدن به محوطه، از نقطه شروع خود به سمت نزدیکترین ترانسفورماتور پایین بروید. دشمنان را در آنجا شکست داده و سپس تارهای خود را به سمت ترانسفورماتور شلیک کنید تا آن را از بین ببرید و به همین ترتیب تمامی آن ها را نابود کنید.
آخرین ترانسفورماتور به هلیکوپتری که دور شما می چرخد بسته می شود. پس از جاخالی دادن موشک به ترانسفورماتور شلیک کنید تا آن را غیر فعال کنید. حالا راه خود را به سمت نشانگر هدف بعدی حرکت دهید. چندین گروه از آشوبگران در اطراف حوزه حضور خواهند داشت که باید همه آنان را شکست دهید. راه خود را به سمت هارلم حرکت دهید تا به مرکز کهنه سربازان برسید، جایی که عمه می و مایلز در آتش گیر کرده اند. هنگامیکه به پشت بام ساختمان رسیدید، صحنه ای شروع می شود که ماموریت را تکمیل می کند.
38- مرحله Picking up the Trail (برداشتن مسیر)
این ماموریت از میدان تایمز در میدتاون شروع می شود. یک اداره پلیس در نزدیکی شما وجود دارد که می توانید سریع به آن سفر کنید. پس از صحبت با یک پلیس، به صحنه جرم بروید. یک تابلوی تبلیغاتی را بردارید و آن را چک کنید. یک پازل پیش روی شما قرار خواهد گرفت که با حل آن یک مسیر جدید برایتان نمایان شود. اگر مسیری را که به سمت چپ میرود دنبال کنید، سریع تر خواهد بود. مسیر دوباره در دو جهت، واگرا خواهد شد. شما در اینجا باید مسیری را که به سمت راست و به بالای یک ساختمان می رود دنبال کنید.
حالا به پشت بام ساختمان بروید و سپس وارد یک دریچه شوید. شبکه های الکتریکی را در جعبه اتصال آتش بزنید تا برق اتاق را تامین کند. برای پیدا کردن شواهد به اطراف محل دکتر اکتاویوس نگاه کنید تا یک نقشه پیدا کنید. این نقشه اهداف دشمنان شما و اینکه به کجا می روند را نشان می دهد. به محل قبل بازگردید تا یک بمب را ببینید، در اینجا یک کات سین شروع خواهد شد.
39- مرحله Supply Run (عرضه فرار)
این ماموریت از F.E.A.S.T در محله چینی ها شروع می شود. از نقطه شروع خود، به قسمت بعدی که پشت یک ماشین قرار دارد، بروید. با هک کردن چراغ های مجاور حواس محافظان را پرت کنید و سپس از روی دیوار شکسته بپرید. در اینجا نیز با تعدادی از محافظان روبه رو می شوید، با استفاده از پهباد یا هشدار آتش حواس آن ها را پرت کنید. به حرکت خود ادامه دهید تا زمانیکه به تعدادی جعبه به عنوان پوشش برخورد کنید. سپس به یک چادر می رسید. مواد موجود در چادر را بررسی کنید و از طریق یک ماشین به طرف دیگر خرابه بخزید.
پس از رد کردن تمامی موانع، با منطقه ای روبرو می شوید که در دو طرف آن جعبه هایی قرار دارد. یک طرف را انتخاب کنید و پشت مجموعه ای از جعبه ها قرار بگیرید. سپس نشانگر هدف را دنبال کنید و از یک ظرف به عنوان رمپ استفاده کنید. نشانگر را به سمت زهکشی دیگری که باید از آن عبور کنید، دنبال کنید. جعبه ها راه شما را به سمت خروجی مسدود خواهند کرد. حالا ژنراتور کوچک را هک کنید تا راینو را فریب دهید تا آن ها را از بین ببرد. این به مرد عنکبوتی یک مسیر آزاد برای خروج و تکمیل ماموریت می دهد.
40- مرحله Heavy Hitter (ضربه زن سنگین)
این ماموریت در کارخانه کشتی سازی هارلم انجام می شود. شما باید راینو را با فریب دادن پایین بکشید تا او را بیهوش کنید و سپس شکست دهید. راينو را در اولويت قرار دهيد، زيرا در مقايسه با اسکورپيون، او در جلو و نزديکتر به شما مي جنگد. مشابه توهمات اسکورپیون در Streets of Poison، می توانید اسکورپیون را با تار کردن او برای محدود کردن حرکتش شکست دهید. البته راینو از راه دور به سمت شما شلیک می کند و در صورت ضربه خوردن شما را به عقب می اندازد و آسیب سنگینی به شما وارد می کند.
از حرکات راینو علیه خودش استفاده کنید و به او اجازه دهید زیر اشیاء پناه بگیرد و سپس اجسام را پایین بکشید تا او را بیهوش کنید. این تنها راهی است که می تواند او را در برابر حملات شما آسیب پذیر کند. اسکورپیون مدام به سمت شما اسید می ریزد، حتی زمانیکه با راینو می جنگید. از موقعیت او آگاه باشید و هر لحظه آماده فرار کردن باشید. هنگامیکه راینو را شکست دادید، می توانید اسکورپیون را از بین ببرید. شروع به شلیک به سمت او کنید تا او را محدود کنید، سپس آزاد خواهید بود که یک حرکت ترکیبی روی او بزنید.
41- مرحله Streets of Poison (خیابان های سمی)
این ماموریت در قسمت شمالی پارک مرکزی، روی ساختمانی در لبه دریاچه آغاز می شود. در پارک چرخ بزنید و به بالای ساختمان برسید و در آنجا برای تعیین اجزای یک پادزهر، پازل را حل کنید. سپس در شهر بچرخید تا به گلخانه ای برسید که اولین جزء را دارد. اگر از ساختمان خیلی دور هستید، از جرثقیل های ساختمانی برای تاب خوردن استفاده کنید. حالا وارد گلخانه شوید و سعی کنید جزء را دریافت کنید. حالا به انتهای منطقه بعدی برسید و Eclipta Alba را بردارید.
راه خود را به سمت نشانگر هدف بعدی حرکت دهید. برای دریافت جزء بعدی به ایستگاه تحقیقاتی بروید. پس از تاب خوردن و بالا رفتن از مسیر خود تا انتهای منطقه، جزء را بردارید. برای تکمیل پادزهر، راه خود را به آزمایشگاه اکتاویوس منتهی کنید. پس از ورود به آزمایشگاه، نشانگرهای هدف را دنبال کنید تا راه خود را از طریق آن باز کنید.
همانطور که از منطقه عبور می کنید، توهمات عقرب برای مبارزه با شما ظاهر می شود. آن ها را با تار تنیدن، ضرب و شتم کنید تا در برابر یک ضربات آسیب پذیر شوند. سپس برای ساختن پادزهر به انتهای ناحیه برسید و برای تکمیل ماموریت، آزمایشگاه را ترک کنید.
42- مرحله Step Into My Parlor (قدم به سالن من)
این ماموریت از ساختمانی در نزدیکی اداره پلیس Upper East Side آغاز می شود. بعد از رسیدن به اداره پلیس، از لابی عبور کرده و سعی کنید وارد منطقه امنیتی شوید. نگهبان آنجا از ورود شما جلوگیری می کند. با ترفندهای خود او را بیهوش کرده و از او عبور کنید. حالا وارد اتاق کنترل شوید و به کنترل پنل بروید و زنگ هشداری را بزنید که باعث میشود نورمن آسانسور را پایین بیاورد. از منطقه امنیتی خارج شده و یواشکی وارد آسانسور شوید.
اطراف پنت هاوس نورمن را خوب بازرسی کنید. همانطور که در حال بررسی هستید، با چند نقشه و یک کلاه ایمنی روبرو خواهید شد. کلاه ایمنی را برای دیدن یک اتاق مخفی که مسدود شده است، بردارید. وقتی همه چیز را در اتاق اول بررسی کردید، قفل منطقه بعدی باز می شود. از یک اتاق نشیمن بزرگ با تلویزیون عبور کنید تا یک در باز شود که به اتاق نورمن منتهی می شود. تصویر همسر نورمن را بچرخانید که می بینید کلید اتاق هری در اینجا چسبانده شده است.
به اتاق هری بروید و برای پیدا کردن کد روی صفحه کلید، مجله هری را بخوانید. پس از خروج از اتاق هری، نگهبانانی را خواهید دید که در حال گشت زنی در منطقه هستند. هنگامیکه آن ها دور می شوند، از روی جلد به پوشش دیگر حرکت کنید تا از آن ها عبور کنید. وارد اتاق مخفی شوید و به میز وسط نزدیک شوید و نقشه سه بعدی را روشن کنید. تنظیمات را با آنچه در تصویر نشان داده شده است، تنظیم کنید تا محل آنتی سرم را پیدا کنید.
سپس اتاق مخفی را ترک کنید و از طریق پنت هاوس به منطقه بعدی بروید. برای منحرف کردن نگهبانانی که مسیر شما را مسدود می کنند، از فریب استفاده کنید. حالا به بالکن برسید و نگهبان را در آنجا ناک اوت کنید تا ماموریت را کامل کنید.
43- مرحله The Heart of the Matter (قلب موضوع)
این ماموریت در قسمت شمالی سمت غربی قرار دارد. تک تیراندازها را در پشت بام نابود کنید تا مبارزه با دشمنان باقیمانده آسان تر شود. وارد مرکز شوید و با دنبال کردن نشانگرهای هدف به سمت پایین بروید تا به آزبورن برسید. از دست زدن به قسمت هایی که توسط قدرت های مستر نگاتیو آلوده شده اند، خودداری کنید. هنگامیکه دوباره به دنیای مستر نگاتییو کشیده شدید، او را در منطقه دنبال کنید. مستر نگاتیو را زمانیکه ضعیف شده است، شکست دهید.
44- مرحله Pax in Bello (پکس در بلو)
این ماموریت در آزمایشگاه صنایع اکتاویوس در گرینویچ آغاز می شود. برای شروع یک کات سین، وارد آزمایشگاه شوید. شما کت و شلواری خواهید ساخت که بتواند با شاخک های دکتر اکتاویوس مقابله کند. دکتر اکتاویوس را با تار کردن شاخک هایش شکست دهید تا حرکت او را محدود کنید و سپس برای آسیب رساندن به او، کامبوهای اسپایدرمن را روی او اجرا کنید.