Marvel’s Spider-Man 2 یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۲۳ توسط Insomniac Games توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی ساخته شده است و روایتی الهام گرفته از اسطوره کتاب های کمیک است. شما می توانید در این بازی شخصیت های مختلفی را به جز پیتر و مایلز کنترل کنید که در نوع خود بسیار منحصر به فرد است. در ادامه به راهنمای ماموریت های بازی مرد عنکبوتی 2 پرداخته ایم.
ماموریت های مارولز اسپایدرمن 2
1- مرحله Surface Tension (کشش سطحی)
Surface Tension اولین ماموریت بازی است و بلافاصله پس از کات سین های مقدماتی در ویلیامزبورگ آغاز خواهد شد. شما باید خود را به منطقه مالی برسانید. پس از رسیدن به پل، به سمت دیگر بروید و وارد طوفان شن شوید. نشانگر را دنبال کنید تا اینکه سندمن را به شکل شن و ماسه غول پیکرش پیدا کنید. با پرتاب اشیاء و ضربه زدن به او، نوار سلامتی اش را کاهش دهید. در نهایت، نزدیک صورت او بچرخید تا نماد مثلث ظاهر شود، سپس دکمه را فشار دهید تا یک ضربه وب انجام دهید و به هدف بعدی بروید.
با نابودی Sandman، ده ها سندمن به اندازه انسان تولید می شود که باید با آن ها مبارزه کنید. اکنون در نیمه دوم مبارزه به عنوان مایلز بازی خواهید کرد. زمانیکه سلامتی او به زیر 10 درصد برسد و مایلز یک Venom Blast قوی را اجرا کند، صحنه دیگری شروع می شود. به مبارزه خود تا ساختمان ادامه دهید تا به پشت بام برسید که سندمن در آنجا مخزن آب را بلند می کند.
Sandman شکل غول پیکر خود را بازسازی کرده و سعی دارد با استفاده از شن های ساحل، طوفان شن دیگری ایجاد کند. از Web Wings که به تازگی نصب کرده اید برای پرواز به سمت او استفاده کنید و قبل از رفتن به دنبال Sandman، موج نهایی Sand Minions را شکست دهید. از تمام تکنیک های رزمی که تاکنون آموخته اید استفاده کنید. در آخر به صورت او ضربه بزنید و ماموریت را کامل کنید.
2- مرحله One Thing at a Time (یک چیز در یک زمان)
این ماموریت به طور خودکار با پیتر در منطقه مالی شروع می شود. زمان آن است که خرابکاری های Sandman را تمیز کرده و به مردم آسیب دیده کمک کنیم. محیط اطراف خود را برای پیدا کردن شهروندان اسکن کنید. به شهروند مدفون شده کمک کنید و برای هدف بعدی خود به آمبولانس نزدیک شوید. در سمت راست شما یک تانکر است که جاده را مسدود کرده است. با برداشتن آن، راه را باز کنید.
برای پیدا کردن پرتابگر بعدی، ابتدا تپه شنی جلوی در را پیدا کنید و لوله ها را بشکنید تا ماسه ها را بشویید. شما بلافاصله ماموریت دیگری از برنامه FNSM دریافت خواهید کرد که به شما نشان می دهد دفتری در حال سوختن با غیر نظامیانی است که در داخل آن به دام افتاده اند. شما باید به داخل ساختمان بروید و آبپاش را بشکنید تا آتش را خاموش کنید.
ظاهراً کریستالی شبیه آنچه در بدن سندمن پیدا کردید دلیل ترکیدن خط گاز و ایجاد آتش سوزی بود. به اندازه کافی به کریستال نزدیک شوید، ولی با Marko’s Sand Clones مورد حمله قرار خواهید گرفت. اگر با آن ها برخورد کردید، می توانید با خیال راحت کریستالی را استخراج کنید که قطعات حافظه مارکو را باز می کند. حالا متوجه می شوید که VIP کسی نیست جز خود J. Jonah Jameson. او را بر روی پشت خود بگیرید و به نزدیکترین بیمارستان برسانید تا به ماموریت پایان دهید.
3- مرحله Show Me New York (نیویورک را به من نشان بده) مرد عنکبوتی 2
ماموریت سوم از جایی شروع می شود که پیتر شغل خود را از دست داده است و مایلز سعی می کند او را دلداری دهد. مایلز به او در مورد عکس رابی رابرتسون می گوید. حالا باید به سمت اودسا کوچک حرکت کنید و به مکان مشخص شده روی نقشه بروید و از دو نفر در حال بازی فریزبی عکس بگیرید. پس از آن Photo Ops در نقشه شما باز می شود.
پس از گرفتن اولین عکس خود، می توانید چند بلوک را تاب دهید تا زمانیکه یک اعلان جدید بگوید که باید به مرکز شهر کوئینز بروید و لباس یدکی خود را بازیابی کنید. از طرف دیگر، اگر دو بار بین مایلز و پیتر سوئیچ کنید، پیتر درخواست لباس یدکی را دریافت می کند. این همچنین منوی Suits شما را باز می کند.
4- مرحله Roll Like We Used To (نقشی که قبلا داشتیم)
این ماموریت با تماس MJ شروع می شود. شما باید به سمت کوئینز بروید و با MJ در اتاق پشتی ملاقات کنید، جاییکه او در حال تماشای تصاویر قدیمی پیتر است. در اینجا هری آزبورن را ملاقات خواهید کرد. سپس هری از شما می خواهد که با او سوار دوچرخه شوید و به سمت دبیرستان قدیمی خود، Midtown High، مسابقه بدهید. در اینجا به عنوان نوجوانی پیتر به گذشته برمی گردید. هری را در راهرو مدرسه دنبال کنید. از دریچه حرارتی به آزمایشگاه بالا بروید. Web-Fluid را پیدا کنید و پس از پر کردن Web Shooters، به دریچه برگردید، تا از آن عبور کنید. بعد از اینکه از اتاق خارج شدید، یک کات سین پخش می شود.
وقتی دوباره کنترل زمان حال را به دست گرفتید، با هری به باشگاه می روید. پس از دقایقی صحبت، هری به شما می گوید که سورپرایز هنوز تمام نشده است و بدین ترتیب خاطره را ادامه خواهید داد. وقتی دوباره پیتر پارکر نوجوان شدید، یک نگهبان شب به طور ناگهانی از آسانسور خارج می شود و شما و هری را مجبور می کند که پنهان شوید. وقتی به ورزشگاه برسید، با پلیس روبرو خواهید شد. هری به شما می گوید که آن ها را متوقف کنید تا خودش به یک نقشه فرار فکر کند.
در اینجا باید حواس افسر پلیسی که از نگهبان شب بازجویی می کند را پرت کنید. به دایره فلزی مرکزی درست بالای Right Field Rick زیپ کنید و L2 را نگه دارید تا از سقف آویزان شود. حالا منتظر بمانید تا بقیه کات سین پخش شود.
5- مرحله Not On My Watch (در دیدرس نیست)
این مرحله، مایلز را به خیابان های هارلم می کشاند. شما باید به سمت Upper East Side حرکت کنید. آنجا متوجه می شوید که شکارچیان کرایون، برای دستگیری اسکورپیون و مارتین لی شروع به حمله کرده اند. شما با یک نگهبان روبه رو می شوید که داخل یک سلول به دام افتاده است. اینجا معلوم می شود که فرد اسیر شده، اسکورپیون بوده که تظاهر می کرده یک نگهبان به دام افتاده است. او به شما حمله خواهد کرد و مقداری از سم توهم زا را به شما انتقال می دهد.
همانطور که اثرات سم را احساس می کنید، خود را در مقابل سلول مارتین لی می بینید. شما باید دشمنان باقیمانده را شکست دهید و هنگامیکه آخرین واحد زمینی از کار افتاد، شکارچیان بیشتری ظاهر می شوند، بنابراین از توانایی جدید خود، رعد و برق زنجیره ای استفاده کنید. پس از اینکه کرایون رودخانه شرقی را به آتش کشید، مایلز باید روی محافظت از غیر نظامیان تمرکز کند.
شما با دشمنان زیادی مبارزه می کنید و پس از آن یک کات سین پخش می شود و مارتین لی از سلول خود فرار می کند. مایلز به حالت خلسه می رود و سعی می کند با لی مقابله کند. در اینجا کرایون با موفقیت مارتین لی را می گیرد، مایلز از هوش می رود و ونوم بقیه غیر نظامیان را نجات می دهد.
6- مرحله Amends (اصلاح می کند)
ماموریت بعدی بلافاصله شروع می شود. مایلز هنوز از رویارویی مجدد با لی نگران است و سپس از عمویش آرون تماسی دریافت می کند که برای ملاقات با او باید به غرب هارلم برود. او به شما خواهد گفت که کاملاً بازنشسته شده است و به کمک شما نیاز دارد تا فناوری خود را از خیابان ها دور کند. سپس شما باید به سمت مکان مشخص شده به سمت غرب بالا بروید.
در اینجا L2 را نگه دارید تا کد Prowler در آن منطقه را اسکن کنید. سپس خود را در مکانی قرار دهید که به شما امکان میدهد پنل ها را در مکان های آشکار شده قرار دهید. شما 5 بخش فناوری کمیاب را دریافت خواهید کرد. پس از ارتقاء به سلامت شگفت انگیز 2، ماموریت شما به پایان می رسد.
7- مرحله Healing the World (شفا دادن دنیا)
ماموریت هفتم با تماس تلفنی هری شروع می شود که به پیتر می گوید که با او در آزمایشگاه جدید ملاقات کند. شما با هری در بنیاد امیلی-می ملاقات می کنید. در آنجا هری شما را به ملاقات با محققانی مانند دکتر یانگ می برد. وقتی نوبت به ملاقات با دکتر فاستر رسید، او یک سخنرانی کوتاه در مورد آزمایشات خود برای به حداکثر رساندن رشد گیاه ها ایراد می کند. برای پیشرفت رو به جلو، مینی بازی آزمایشی را ادامه دهید. سپس هری شما را به دیدن دفترتان می برد. ماموریت با یک صحنه کوتاه در دفتر به پایان می رسد.
8- مرحله Bad Guys On The Block (آدم های بد پشت حصار)
این ماموریت با یک قرار ملاقات با مایلز در پل ویلیامزبورگ در محله چینی ها شروع می شود. پیتر متوجه می شود که سطح آب با یک لایه پنهان پوشیده شده است. او وارد سطح مخفی شده و با شکارچیان و هواپیماهای بدون سرنشین Talon مقابله می کند. سپس پس از کار با سیستمی که در آنجا وجود دارد، یک هواپیمای بدون سرنشین Talon به طور ناگهانی فعال می شود و باید او را تا رسیدن به مقصدش تعقیب کنید. دوباره با افراد بیشتری درگیر می شوید، پس از شکست آنان، یکی از ربات های پرنده را برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
بعد از به بدست آوردن مختصات محل استقرار آن ها، به آنجا بروید و تمامی شکارچیان کرایون را نابود کنید. دوربین های نظارتی را بررسی و اطلاعات آن را برای گانکه ارسال کنید. سپس از طریق دریچه وارد تونل شوید و در انتهای آن، طرح های Web Line را از Hunter Bowcaster بدست آورید. حالا به سمت آزمایشگاه تحقیقاتی بروید. در اینجا با سم عقرب رو به رو می شوید. پیتر پس از آزمایش یکی از فلش های روی ماکت زره اسکورپیون، یک اتاق مخفی را کشف می کند.
وارد آن شوید و وقتی به یک منطقه باز رسیدید، به سادگی تمام شکارچی ها را از بین ببرید. شما توسط سگ های مهاجم کرایون و شکارچیان مورد حمله قرار خواهید گرفت. آن ها را برای پیشبرد ماموریت نابود کنید. این ماموریت با یک رشته کات سین به پایان می رسد.
9- مرحله Make Your Own Choices (انتخاب های خود را انجام دهید)
این مرحله با تماس MJ و دادن مختصات در مورد یکی از خانه های امن گربه سیاه، در بخش جنوب شرقی Midtown، مشخص می شود. پس از رسیدن به آنجا، با از بین بردن اتم های خراب، پازل جداسازی اتم را حل کنید تا علائم روی زمین را نشان دهد. آن را تا گاوصندوق باز شده روی دیوار دنبال کنید، سپس جعبه را برای سرنخ های بیشتر اسکن کنید. سپس علائم روی همان دیوار را اسکن کنید تا صحنه فرار گربه سیاه را بازسازی کند. هدف شما این است که جریان برق از ژنراتور به گاوصندوق را از طریق تارهای خود منتقل کنید.
از ساختمان بپرید و بفهمید که بالگرد شما را به کجا خواهد برد. در پایان سفر به Sanctum Sanctorum خواهید رسید. شما باید تمام شکارچیان را در پشت بام های اطراف Sanctum نابود کنید. مراقب هواپیماهای بدون سرنشین Talon باشید، زیرا آن ها می توانند شما را از بالاتر تشخیص دهند، هر چه زودتر آن ها را پایین بکشید. بلک کت را در حالیکه پورتال هایی برای فرار ایجاد می کند، تعقیب کنید. در نهایت وارد پارکی خواهید شد که باید برای تکمیل ماموریت، شکارچیان ورودی را همراه با گربه سیاه شکست دهید.
10- مرحله Master Illusionist (استاد توهم پردازی)
مرحله Master Illusionist از بخش جنوب شرقی مرکز شهر بروکلین، در بالای ساختمان شروع می شود. به سمت مکان مشخص شده حرکت کنید و برای شروع ماموریت از در وارد شوید. به انتهای راهرو برسید تا کت و شلوار شما به طرز مرموزی به کت و شلوار دودی تغییر کند و به اتاق دیگری منتقل شوید. روبه روی شما یک بازی قرار دارد که باید طبق دستورالعمل فعالیت کنید.
به دلیل واکنش مایلز به توهم لی، به توانایی جدیدی به نام انفجار رعد دسترسی خواهید داشت. برای ادامه، با توهمات دیگر مبارزه کنید. پس از سر و کله زدن با دشمنان، برگردید و دکمه های ظاهر شده را برای آخرین بار فشار دهید تا برنامه متوقف شود و راهی برای خروج پیدا کنید.
11- مرحله A Second Chance (یک فرصت دیگر)
این ماموریت به طور خودکار پس از ماموریت قبلی، در شهربازی آغاز می شود. اولین نشانگر را دنبال کنید و مینی بازی Hydro Bench را انجام دهید. در اینجا شما واتر بلستر را کنترل خواهید کرد تا به هدفی که در مقابل شما قرار دارد، شلیک کند. بازیکنی که ابتدا تمام رنگ حلقه ها را آشکار کند، برنده است. سپس به ترتیب بازی های مختلف را امتحان خواهید کرد. ناگهان شکارچیان به پارک حمله می کنند که باید آن ها را شکست دهید و غیرنظامیان سوار بر ترن هوایی را نجات دهید.
12- مرحله Science Buddy ( دوست علم)
این بار ماموریت بسیار کوتاه و ساده است. شما باید در نقش پیتر به بنیاد امیلی-می در گرینویچ بروید و فیلم سینمایی که هری را نشان می دهد که کنترل بیشتری بر روی سیمبیوت دارد را تماشا کنید. پس از کات سین، دوباره کنترل پیتر را در دست خواهید داشت و ماموریت را به پایان می رسانید.
13- مرحله Hunt to Live, Live to Hunt (شکار برای زندگی، زندگی برای شکار)
برای شروع این ماموریت به محل ویلیامزبورگ بروید. بلک کت با شما تماس می گیرد و اطلاعاتی در مورد جاییکه Tombstone را می توان به آنجا برد، می دهد. قبل از اینکه وارد شوید، باید مراقب نگهبانان ورودی باشید و آنان را از بین ببرید. سپس از دریچه وارد شوید. در اینجا هری برای کمک به شما ملحق می شود. به اعماق کارخانه بروید و محل Tombstone را پیدا کنید.
قبل از اینکه بتوانید Tombstone را از زندان آزاد کنید، باید اتاق را از شکارچیان پاکسازی کنید و سپس به زور قفس را باز کنید. چهار ستون در اطراف قفس وجود دارد که می توانید آن ها را بشکنید و سپس یک کات سین شروع می شود. حالا قبل از اینکه کل ساختمان فرو بریزد، فرار کنید. ماموریت پس از بیرون آمدن با هری و تومستون به پایان می رسد.
14- مرحله Funky (بد بو)
پس از ملاقات با ریو و شروع ماموریت، به موزه فرهنگی در نیمه غربی هارلم بروید تا بفهمید چه خبر است. با هدایت راهنما به پشت موزه بروید، جاییکه می توانید یک ربات عنکبوتی راه اندازی کنید. سیم کشی ها را دنبال کنید تا در نهایت به داخل یکی از اتاق ها و نزدیک یک ظرف شیشه ای بشوید. حالا آیتم بعدی باید داخل اتاق بعدی باشد که تعدادی از محافظان آن را مسدود کرده اند. به ترتیب اتاق ها را برای یافتن آیتم مورد نظر بررسی کنید.
پس از درگیری با نیروها، دو تا از کامیون ها سعی می کنند با وسایل دزدیده شده فرار کنند. یک کامیون را برای تعقیب انتخاب کنید (هر کدام خوب است) و با چرخش و زیپ وب همراه آن باشید تا زمانیکه مایلز به طور خودکار روی آن زیپ شود. گلوله ها را دور بزنید و منتظر بمانید تا دستور web-strike ظاهر شود تا کامیون را متوقف کند و ماموریت را کامل کند. تکمیل ماموریت Funky همچنین ماموریت های جانبی موزه فرهنگی را باز می کند.
15- مرحله Good Men (مردان خوب)
برای این ماموریت نشانگر هدف را دنبال کنید تا شما را به سمت EMF که هری منتظر است، هدایت کند. از این مرحله به بعد، شما از مری جین به عنوان شخصیت قابل بازی خود استفاده خواهید کرد. به سمت چپ مجسمه شیر بزرگ بروید و وارد محوطه داخلی شوید. از پشت به شکارچی نزدیک شوید و Square را فشار دهید تا Stealth Takedown را انجام دهید.
منطقه بعدی شکارچیانی خواهد داشت که منطقه را جست و جو می کنند. در اینجا باید شکارچیان را با استفاده از حواس پرتی از سر راه خود بردارید. بیشتر منطقه را بگردید و تلفن همراه دکتر کانر را که بین دو صفحه نمایشگر قرار گرفته است، بررسی کنید. مجموعه ای از اهداف را روی صفحه مشاهده خواهید کرد که عبارت اند از یافتن کلیدهای دستبند و یافتن کد محفظه. ردیاب ماموریت را دنبال کنید و به سمت کد محفظه بروید. پس از مکالمه خود از طریق رادیو، به جستجوی کدها ادامه دهید. وایت برد پوشانده شده را بررسی کنید و کدهای نوشته شده روی آن را ببینید.
ردیاب ماموریت را دنبال کنید و به سمت جایی که کانرز است، بروید. شما این بار شخصیت مرد عنکبوتی را کنترل خواهید کرد. شکارچیان را در منطقه شکست دهید و سعی کنید از حمله جان سالم به در ببرید. هری در طول مبارزه شما به عنوان یک NPC پشتیبان تهیه خواهد کرد. مری جین این بار شخصیت قابل بازی خواهد بود، زیرا او به پیتر به شدت زخمی کمک می کند تا بایستد و راه برود. فقط مسیر را دنبال کنید و ببینید که هری با کرایون روبرو می شود. اکنون دوباره از پیتر به عنوان یک شخصیت قابل بازی استفاده خواهید کرد.
16- مرحله The Flames Have Been Lit (شعله ها روشن شده اند)
برای رفتن به این ماموریت ردیاب را به سمت اودسا دنبال کنید. زمانیکه رسیدید می بینید دود سیاه آسمان را پر کرده است. این دود به علت ایجاد آتش توسط شکارچیان است. به سمت اسکله ها حرکت کنید تا شکارچیانی را که منطقه را جستجو می کنند شکست دهید. غیر نظامیان را نجات داده و به بیمارستان ببرید. سپس به سمت 718 کنت بروید. پیتر اکنون در لباس فرم ظاهر شده و باید به سالن استراحت برود و گوشت خام را سرقت کند.
پس از سرقت گوشت، ردیاب ماموریت را دنبال کنید تا به سالن استراحت کرایون برگردید و با انداختن گوشت مقابل ببر، او را بیهوش کنید. در سالن یک داروی شیمی درمانی، یک نامه و کتابی با عنوان فلسفه شکار پیدا می کنید. سپس برگردید و تمام شکارچیان را شکست دهید و به سمت قبرستان حرکت کنید. هنگامیکه به مقصد رسیدید، Shield Bearer را شکست دهید. در اینجا یک کات سین طولانی پخش می شود که در آن پیتر در نهایت با کرایون روبرو می شود.
17- مرحله Stay Positive (مثبت بمان)
این ماموریت شما را به سمت بنیاد Emily-May می برد. شما باید مینی بازی Destroy the Corrupted Atoms را کامل کنید. شما باید اتم های بنفش را بدون از بین بردن اتم های سبز حذف کنید. سپس از داخل شتاب دهنده وارد دریچه شوید. در طول پیشرفت خود، از شما خواسته می شود که دکمه های خاصی را فشار دهید تا مخازن نیتروژن را از بین ببرید، برای ادامه پیشرفت آن ها را اجرا کنید. بعد از انجام این کار دوباره پیش هری برگردید. در اینجا توسط شکارچیان کرایون به بنیاد حمله می شود. همه آن ها را شکست دهید.
18- مرحله Wings of My Own (بال های من)
برای انجام این ماموریت نشانگر هدف را به سمت منبع سیگنال دنبال کنید. پس از فرود در مقصد، به سمت فرستنده بروید و برای اینکه دانلودتان تمام شود، پهپاد را تعقیب کنید. وقتی دانلود به پایان رسید، پهباد را نابود کنید. این منطقه محل دفن پدر مایلز است که می توانید به او سر بزنید. قبر پدر و مادر خوانده پیتر، بن و می، نیز در همین نزدیکی است. ممکن است بخواهید زمانیکه در نقش پیتر بازی می کنید نگاهی بیاندازید تا قفل جایزه You Know What To Do را باز کنید.
19- مرحله New Threads (موضوعات جدید)
این ماموریت از سمت جنوبی آستوریا شروع می شود. هنگامیکه به خانه کانر بروید، یک کات سین به طور خودکار پخش می شود. سپس وارد خانه دکتر کانر شوید، باید آن را برای یافتن سرنخ هایی در مورد محل اختفای او جستجو کنید. می توانید کل خانه را بگردید، اما برای پیشرفت فقط باید به آشپزخانه طبقه پایین بروید. سپس مسیر مخفی آزمایشگاه دکتر را باز کنید. برای سریع تر پیدا کردن سرنخ می توانید به فیلم های نظارتی روی مانیتور نگاه کنید. یک کات سین نشان می دهد که او ممکن است کجا باشد.
پس از کات سین، درهای اتاق وحشت را باز کنید. هنگامیکه شکارچی ها ظاهر می شوند، برای حرکت به جلو باید همه آن ها را شکست دهید. سپس پیتر از مایلز کمک می خواهد و شما به طور خودکار به او تغییر حالت می دهید. برای ادامه ماموریت به سمت بازار ماهی در شمال هارلم حرکت کنید. در داخل بازار ماهی، شما باید تمام شکارچیان را نابود کنید. به مسیر خود ادامه دهید دروازه های فلزی را یکی پس از دیگری باز کنید.
پس از پخش چند کات سین، ناگهان به سراغ پیتر می روید، جایی که او باید جنگنده را به دنبال کانرز متوقف کند. خود را به کشتی جنگی برسانید. سپس، به حالت مایلز برگردید. اینجا یک کات سین پخش می شود که ماموریت را کامل می کند و می توانید به ماموریت اصلی It Chose You بروید.
20- مرحله It Chose You ( شما را انتخاب کرد)
برای انجام این مرحله نشانگر هدف را به سمت Upper West Side دنبال کنید. وقتی رسیدید باید از طریق تونل زدن اتاق ها را بررسی کنید تا آزمایشگاه مخفی Oscorp را پیدا کنید. برای برجسته کردن تمام اشیاء قابل بررسی و همچنین کابل های روی زمین، اسکن انجام دهید.
اینجا با لیزارد مواجه می شوید که با حملات کوبنده به شما حمله می کند، باید بتوانید با ترفند خود او را بیهوش کنید. سرانجام پس از دو بار سلامتی، لیزارد به سمت شهر فرار می کند. او را تا اطراف نیویورک تعقیب کنید تا مبارزه ی جدیدی بینتان درگیرد. الگوهای حمله Lizard در اینجا مشابه فاز اول است. برای تکمیل ماموریت، لیزارد را در این نبرد شکست دهید.
21- مرحله Wake Up (بیدار شو)
در این ماموریت در نقش MJ بازی می کنید، زمانیکه شکارچیان به خانه تان حمله می کنند، باید همه آنان را نابود کنید. سپس باید به آستوریا بروید، وقتی به منطقه رسیدید، شکارچیانی که راهتان را سد کرده اند، نابود کنید. سپس نشانگر هدف را دنبال کنید تا زمانیکه به حصار برسید. در اینجا باید شکافی در سمت راست وجود داشته باشد که بتوانید از آن عبور کنید و به سرعت وارد خانه در سمت راست خود شوید.
اکنون می توانید پیتر را پیدا کنید. سپس درحالیکه مایلز را دنبال پیتر می فرستید، او با بقیه شکارچیان درگیر می شود. حالا دیگر پیتر از کنترل خارج شده و MJ سعی می کند تا او را از آن حالت خارج کند. شما مجبور می شوید مبارزه کوتاهی با پیتر داشته باشید. سپس از دست او فرار کنید تا ماموریت کامل گردد.
22- مرحله I’m the Hero Here (من قهرمان اینجا هستم)
درست پس از بیدار شدن پیتر از ماموریت قبلی، به سمت مکانی که هری در Upper East Side روی نقشه مشخص کرده حرکت کنید. با رسیدن به ساختمان، یک کات سین فعال می شود و پس از آن ماموریت را کامل می کند.
23- مرحله No Escape (راه فراری نیست)
این ماموریت از دفتر ریو در هارلم شروع می شود، به آنجا بروید. مایلز گم شده است و افراد کرایون او را در قفسی زندانی کرده اند. شما به طور خودکار کنترل شخصیت مایلز را برعهده می گیرید. در اینجا باید لیزرهای محافظتی را از بین ببرید تا بتوانید از قفس خارج شوید. به ترتیب هم محافظان را شکست دهید و هم لیزرها را از بین ببرید. همینطور ادامه دهید تا به خروجی برسید.
اینجا با مستر نگاتیو مواجه می شوید که باید باهم مبارزه کنید. از حملات او فرار کنید تا زمانیکه توانایی های ونوم شما فعال شود. با استفاده از آن ها به او آسیب برسانید تا شکستش دهید. اینجا درگیر امواج مینیون ها و افکار مسموم می شوید که باید با آن ها مقابله کنید و وقتی موج سوم را رد کردید، جاییکه Reverse Flux را باز می کنید و در نهایت مستر نگاتیو را شکست دهید و ماموریت را تکمیل کنید.
24- مرحله Anything Can Be Broken (هر چیزی می تواند شکسته شود)
برای انجام این ماموریت باید به سمت F.E.A.S.T حرکت کنید. پس از مکالمه خود با مارتین لی، به سمت نشانگر هدف حرکت کنید و سرنخ هایی از مکان کرایون به دست آورید. حالا تمام شکارچیان منطقه را شکست دهید. سپس یک باس فایت با Kraven خواهید داشت. حملات او را متوقف کنید و ابزارهای خود را به کار بگیرید. پس از شکست دادن Kraven، اکنون از مایلز به عنوان شخصیت قابل بازی استفاده کرده و با پیتر مبارزه خواهید کرد. سرانجام پیتر از شخصیت منفی خود نجات یافته و به شخصیت مرد عنکبوتی سابق خود بازمی گردد.
25- مرحله Don’t Be Scared (نترس)
این مرحله شما را به سمت Oscorp می برد. پس از پخش یک کات سین، می توانید از Venom به عنوان یک شخصیت قابل بازی استفاده کنید. این تنها زمانی است که می توانید به عنوان ونوم از بازی لذت ببرید. هنگامیکه تمام دشمنان را در مسیر خود شکست دادید، به عنوان یک باس فایت با Kraven روبرو خواهید شد.
خرید بازی Marvels Spider-Man 2
26- مرحله Trouble With Harry (مشکلی با هری)
برای انجام این ماموریت نشانگر هدف را دنبال کنید تا به مقصد رسیده و بتوانید به شبکه Oscorp ضربه بزنید. پس از اجرای دستور، انفجار کروی سیگنال های شبکه را که از مکان های مختلف در سراسر شهر ساطع می شود دنبال کنید تا به محل نشان هری هدایت شوید. در اینجا همه سیمبیوت ها را شکست دهید. این بار از Miles به عنوان شخصیت قابل بازی خود استفاده خواهید کرد. ردیاب ماموریت را دنبال کنید و به کارخانه کشتی سازی بروید.
سعی کنید اسکنر خود را روی کشتی سفید واقع در نزدیکی کارخانه کشتی سازی نشانه بگیرید و ردیاب را دنبال کنید. این باعث می شود کشتی به سمت باند فرودگاه حرکت کند. در طول بازی شما با گروه دیگری از سیمبیوت ها روبرو می شوید. آن ها را شکست دهید تا پیتر خود را برساند. اکنون از پیتر به عنوان شخصیت قابل بازی خود استفاده خواهید کرد. ردیاب ماموریت را دنبال کنید و به سمت دایره فردریک داگلاس بروید.
یک کات سین پخش می شود که ریو و گانکه وضعیت را برای هر دو مرد عنکبوتی توضیح می دهند. سپس راه خود را به سمت مرکز لانه در پیش بگیرید. ناحیه را برای یافتن یک گوی زرد رنگ که توسط پیچک هایی در آن ناحیه احاطه شده است اسکن کنید و ابزار Sonic Burst خود را به سمت آن شلیک کنید. این یک مسیر را برای شما به سمت مرکز لانه باز می کند. پس از انجام این ماموریت، ماموریت های جانبی Nests Symbiote را باز خواهید کرد.
27- مرحله This Isn’t You (این تو نیستی)
نشانگر هدف را دنبال کنید تا به سمت آپارتمان هری بروید. پس از فرود بر روی آپارتمان، یک دستگاه ضبط را خواهید دید که روی میز قرار داده شده است، دستور پخش ضبط را اجرا کنید. در اینجا ردیاب ماموریت را دنبال کنید و به سمت مکان MJ بروید. پس از پخش کات سین ها در جایی که MJ به یک میزبان سیمبیوت تبدیل می شود، اکنون به عنوان یک باس فایت با Scream روبرو خواهید شد. درهای ماشین های مجاور را بچرخانید تا آلارم ماشین آن ها را فعال کنید و او را برای ضد حمله ناتوان سازید.
28- مرحله Set Things Right (کارها را درست تنظیم کنید)
این مرحله از تالار شهر در ضلع جنوبی منطقه مالی شروع می شود. پس از نزدیک شدن به ساختمان، یک کات سین به طور خودکار پخش می شود. هنگامیکه ماموریت را شروع می کنید، باید با سیمبیوت های اطراف تالار شهر مبارزه کنید. بعد از اینکه سیمبیوت ها را زمین زدید، راه خود را تا سقف شهرداری پیدا کنید. در اینجا یک کات سین پخش می شود و شما به مایلز تغییر حالت می دهید.
از طریق پورتال، مارتین لی را در حالیکه شما را در اطراف ساختمان هدایت می کند، تعقیب کنید. از بال های وب خود برای سر خوردن به سمت خانه پیتر استفاده کنید. به اتاق او در طبقه دوم بروید و دیوار را بکشید تا درگاه دیگری به F.E.A.S.T باز شود.
پس از پایان کات سین، با دشمنان مبارزه کرده و آن ها را شکست دهید. سپس نزد مارتین لی برگشته و او را کمک کنید. پس از پاکسازی منبع، به پیتر یک لباس ضد زهر جدید می دهید که به او اجازه می دهد از توانایی های جدید استفاده کند. در پایان، کات سین دیگری پخش می شود که ماموریت را کامل می کند و مکان های بیشتری از Symbiote Nests را باز می کنید.
29- مرحله It’s All Connected (همه متصل است)
: این ماموریت در آزمایشگاه دکتر کانر در نزدیکی مرکز میدتاون رخ می دهد. هنگامیکه روی پشت بام فرود آمدید، یک کات سین به طور خودکار پخش می شود که به شما اطلاع می دهد هری ممکن است به کجا رفته باشد. پس از کات سین ها، ماموریت را کامل خواهید کرد و می توانید به مرحله بعدی بروید.
30- مرحله Finally Free (در نهایت رایگان)
این مرحله از جایی در خیابان منطقه جنوبی Upper East Side شروع می شود. نشانگر روی صفحه را دنبال کنید و به سمت خیابان بروید. در آنجا سیمبیوت هایی را خواهید دید که دسته ای از افراد بی گناه را در یک ساختمان تهدید می کنند. با شکست دادن همه آن ها، گروگان ها را نجات دهید. سپس با مایلز در بالای یک مخزن آب در آسمان خراش در میدان تایمز ملاقات کنید. در اینجا پس از پخش کات سین به طور خودکار به مایلز تغییر حالت می دهید.
به عنوان مایلز، برج را بررسی کنید و به محض نصب بمب، گروهی از سیمبیوت ها در پشت بام به شما حمله می کنند. همه آن ها را از بین ببرید. اینجا توهماتی دریافت می کنید که شما را به داخل قلبی که آنجا وجود دارد می کشاند. هنگامیکه وارد شدید، باید راه خود را به سمت منبع آگاهی طی کنید. مطمئن شوید که از برخورد به شاخک ها و موانع سر راه خودداری کنید.
پس از اینکه از آنجا خارج شدید، به سراغ پیتر می روید تا راه جدیدی را که او متوجه شده دنبال کنید. مستقیماً به مکان مشخص شده روی صفحه نمایش خود بروید. این باید پلی باشد که یک عفونت همزیستی بزرگ از آن بیرون زده باشد. وقتی به پل رسیدید، باید با پاکسازی منطقه از سیمبیوت ها، مردم بی گناه آنجا را نجات دهید.
پس از اتمام پاکسازی منطقه، وارد شبکه مترو می شوید تا به دنبال شهاب سنگ بگردید. مسیر را به جلو ادامه دهید. با ورود به منطقه وسیع، تعداد زیادی سیمبیوت به شما حمله می کنند. پس از شکست دادن سیمبیوت ها، به سمت تونل کوچک در بالای دیوار حرکت کنید. در اینجا یک کات سین پخش می شود که به شما امکان می دهد ماموریت را به پایان برسانید.
31- مرحله Together (با یکدیگر)
مرحله نهایی از خانه عمه می در آستوریا شروع می شود، وقتی از طریق نشانگر هدف به آنجا رسیدید، به عنوان مری جین، بازی را ادامه می دهید. شما باید سعی کنید تا تمامی همزیست ها را نابود کنید. سپس به یک منطقه باز بزرگ هدایت خواهید شد. سعی کنید با عبور از سمت چپ از کنار همزیست ها بگذرید، زیرا آن ها نمی دانند شما آنجا هستید.
همانطور که از نردبان بالا می روید، باید رئیس سیمبیوت ها را که ظاهر می شود شکست دهید. هنگامیکه کات سین ها به پایان رسید، باید زمانیکه در نقش پیتر بازی می کنید، ونوم را شکست دهید. چهار مرحله برای مبارزه وجود دارد. در مرحله اول، Venom گاهی اوقات زمین را درهم میکوبد و یک استخر بزرگ همزیستی را روی زمین آزاد می کند. با تاب خوردن به سمت نواحی بیرونی یا نشستن روی تیرک های دروازه تا حد امکان از زمین دوری کنید.
در مرحله دوم، ونوم سیمبیوت هایی را برای کمک احضار می کند. مطمئن شوید که دستگاه های صوتی موجود در اطراف استادیوم را فعال کرده باشید تا از غرق شدن جلوگیری کنید. پس از آن، برای مرحله سوم به مایلز تغییر حالت خواهید داد. هنگامیکه Venom شروع به پرتاب امواج به سمت شما کرد، حملات سنگین او را متوقف کنید و از توانایی های خود برای وارد کردن آسیب بزرگ به او استفاده کنید. پس از پایان یک کات سین دیگر، وارد مرحله نهایی باس فایت خواهید شد. پس از شکست ونوم، یک سری کات سین پخش می شود و با این کار ماموریت و کمپین اصلی بازی تمام می شود.